marți, 1 iulie 2008

Hy people, numele meu este sabin, fac parte din echipa nationala care va reprezenta Romania la editia de anul acesta a Idea Youth Forum, unul dintre cele mai cunoscute competitii de kp la nivel international care, dupa cum probabil deja ati aflat, se va desfasura in Bulgaria, Smolyan, 23.07-05.08.

Probabil ca fiecare dintre voi are cel putin o intrebare pe care ar dori sa ne-o adreseze..insa pentru ca nu shtiu yet cam ce ganduri aveti cred ca am sa povestesc un pic despre "programul" nostru inainte de competitie. Firstly, as u may already know:CAZURI, ceea ce implica automat research, brain-storming, multe hartii, lightere, multe sticle de cola, ceai, apa, pachetele interminabile de tigari ale lui iulian( colegul meu si al rodicai de echipa:D) si alte consumabile precum cartus pentru imprimanta, imprimante:)) ca una intre timp a cedat..anyway it's funny. Secondly, ne-am propus alaturi de iustin sa avem sesiuni de stil(chiar daca in kp nu stilul e punctul de maxima importanta, intotdeauna un arbitru va aprecia fluenta, tonalitatea, structura speech-ului), sesiuni de time management, cross-ex-strategies si altelucruri pe care le tinem secrete din motive de securitate, care vor contribui la calitatea meciurilor noastre:Pglumesc..doar ca nu stiu ce ne-a mai pregatit iustin.

As for the tournament, pe data de 22 cu tot cu emotii, bibliorafturi cu dovezi si cazuri, cu coach, cu toata echipa de preferat plecam spre Bulgaria...nu stiu inca ce sa zic...de obicei pentru cei care fac dezbateri, emotiile incep cu o zi doua inainte de competitie, pe drum inspre competitia in cauza se domolesc, dupa care reapar in prima zi a competitiei si evident mai trec pe parcursul competitiei..tot ce conteaza e ca pe parcursul meciului in sine atmosfera e una destinsa, si sunt convins ca acest lucru este datorat faptului ca toti 4(iustin as well) am facut, facem si cu siguranta vom face debate in continuare din placere si cu pasiune.

Cam atat pentru seara asta, nu neaparat ca as fi obosit insa trebuie sa vedem exact ce facem cu simbolurile religioase in institutiile publice, una din motiunile competitiei, pentru ca de...cele mai bune cazuri se fac noaptea. In the end, sper sa fi trecut testul, tinand cont de faptul ca e prima oara cand ma "joc" pe un blog si tot ce sper e sa nu va fi enervat prea tare cu stilul meu de a scrie(combinatie de mess, msg pe telefon, mail si evident putin stil autohton:D)


All the best!

3 comentarii:

moniqa spunea...

am avut o tentativa ieri sa comentez numele blogului vostru dar nu mi-a iesit,
acuma vad ca sabin e ultimul in cartier
voiam o poza cu voi
am o senzatie ca ati slabit de atata munca:)

v-as sfatui sa pregatiti intrebarile pentru interviul cu dl moise, vin cu raspunsul lui azii despre intalnire

pana atunci incerc sa imi dau seama cum pot posta si eu, banui ca trebuie sa ma inregistrez, am o tentatie sa mananc cuvintele la ora asta, ma abtin

Anonim spunea...

hy, zena here.
ti-am recunoscut stilul, tricky, funny, whatever, important e ca am inteles mesajul.
stiu ca ai emotii ptr bulgaraia, dar gandeste-te ca il ai pe iulian langa tine!
bafta, sunt convinsa ca va fi bine, eu am incredere in voi si cand ne vedem acasa vreau numai vesti bune.

maya_catalina spunea...

nu puteam sa nu scriu si eu ceva pe blog la tine...in afara de faptul k sti doar k sper sa iasa totul ok, iti zic si aici sa nu mai fi asa stresat k nu face bine:P.stiu k si in mom asat faci research asa k uite...iti scriu pe blog decat sa iti zic ceva pe mess(nu k m-ai injura rau). asa k spor(pt a 1000x knd iti zic) si ma uit pe youtube la ce mi-ai dat:D