miercuri, 16 iulie 2008

O zi lungaaa...

Chiar daca nu a fost cea mai "lunga" zi din cele pe care le dedicam pregatirii pt Forum, aceasta a fost destul de speciala...daca acesta e cuvantul potrivit. Pentru ca suntem baieti organizati, am stabilit din ziua precedenta un "to do list". Zis si facut. Ne intalnim dimineata, evident intr-unul din barurile ai caror clienti fideli suntem:D, si foarte bucurosi ne facem curaj unul altuia sa incepem discutiile despre a doua motiune namely: "Censoring expression that promotes violence is justified". Numai ca lucrurile nu au stat tocmai asa:(. Evident ca am gasit ceva care nu ne-a convenit(AGAIN : ) la cazul negator de pe prima motiune( lucru pe care il stiam cu totii numai ca ne era frica sa deschidem iar discutiile despre...whatever a fost o situatie rather funny as putea spune), pe care il iubim foarte mult dupa cum se vede.

Si am schimbat, am taiat, am adaugat, l-am repetat,lumea se uita destul de ciudat la noi, never mind, si ce sa vezi: iar nu era bine... Am mai schimbat inca o data, am mai taiat inca o data, am mai adaugat ceva si voila:D Finally avem un caz. Din pacate avem din nou un caz, as putea spune, pentru ca tare sunt curios pentru cat timp va ramane asa;)

In the end, un lucru e cert, motiunea asta nu o voi uita niciodata!!!!

2 comentarii:

Iustin spunea...

bine ca nu am fost acolo sa va vad astazi :D

Anonim spunea...

bafta!