sâmbătă, 5 iulie 2008

One done, three more to go

Hello! Eu sunt Rodica, vorbitorul 2 al echipei nationale din acest an la forumul Idea. Invat la Colegiul National "Mihai Viteazul" din Ploiesti, mai nou clasa a 12-a si fac debate de vreo 3 ani. Cam atat despre mine, o sa trec la lucruri mai interesante, cum ar fi noutatile legate de pregatirea pentru competitie.

Ieri a fost o zi foarte lunga pentru toti 4, dar din fericire s-a dovedit a fi si productiva: AVEM UN CAZ (bun) TERMINAT! - afirmatorul pe motiunea cu religious symbols. Am sacrificat multe ore de somn pentru acest caz, era sa spargem o lustra din cauza oboselii/neatentiei si am schimbat cazul de vreo 2 ori, dar in final totul a meritat. Se pare ca dormitul la iustin acasa cu multa limonada, cafea, tigari si muzica este reteta succesului.

Din pacate mai avem multe de facut: pe langa cele 3 cazuri ramase de facut pana pe 22 iulie cand plecam in bulgaria trebuie de asemenea sa cumparam multe pixuri (se pare ca ducem lipsa de ele!). Miercuri pe 9 iulie o sa plecam toti 4 intr-o "tabara" la munte...unde teoretic ar trebui sa terminam cazurile! Mai sunt 2 saptamani pana la plecare si cu toate ca suntem sub presiunea timpului o sa ne facem timp pentru mai multe meciuri (se pare ca avem mare nevoie pana ajungem sa jucam ca o echipa), dar speram sa avem cu cine sa jucam!

Trebuie sa incep sa fac research ...asa ca o sa revin intr-un alt articol cu mai multe detalii "picate" despre motiune si despre noi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cu taoate ca nu vad link-ul exact dintre cazurile de debate si lustre sparte(decat daca probabil jucati sotron in timpul pregatirii ceea ce mi se pare putin probabil:D) mi se pare fair enough..niciodata nu stii pana unde poate ajunge imaginatia oamenilor:)), cu toate astea mi se pare chiar interesant sa imbinati utilul cu placutul, vad ca va distrati si in acelasi timp sunteti si productivi...