duminică, 13 iulie 2008

Poiana Tapului - Team Building Session

Buna seara! Cu o oarecare intarziere, ajung si eu sa ma prezint - sunt Iulian, elev in clasa a 11 a in CN "I.L.Caragiale" din Ploiesti si am si eu onoarea de a reprezenta Romania anul acesta la Idea Youth Forum - din lipsa de idei ce alte detalii interesante as putea sa ofer despre mine, voi trece la subiectul acestei postari, anume descrierea sesiunii de teambuilding din Poiana Tapului (Valea Prahovei).

Acum intrebarea este: de ce sa lucram la Poiana Tapului, cand puteam foarte bine sa lucram si in Ploiesti? Raspunsul este simplu: programul din Ploiesti nu ne-a permis pana acum sa lucram la maximul nostru potential. Dupa cum ati putut citi si in postari anterioare, echipa se intalnea in principal seara si petrecea noaptea la Iustin, din cauza orarului incarcat - examene, proiecte si alte activitati asemenea care nu sufereau amanare trebuiau sa fie duse la bun sfarsit, dar avand grija ca pregatirea pentru Forum sa nu piarda din importanta cuvenita. Asa ca am hotarat sa ne eliberam programul pana la competitie ca sa ne dedicam cu totul acesteia, dar sa si imbinam utilul cu placutul - un raspuns a fost Poiana Tapului: izolare de program (activitatile presante au fost lasate la 50 de kilometri departare), temperatura optima (cu pana la 15 grade mai mica decat in Ploiesti) si cazare buna (o vila cu vedere superba spre munti).

Urmatoarea intrebare este: date fiind conditiile, am reusit sa profitam de ele si sa atingem "maximul potential"? In opinia mea, da. Am discutat foarte multe chestiuni legate de cazurile pe religious symbols (Governments should permit the display of religious symbols in public institutions), chestiuni a caror discutare a luat, spre exemplu 5 ore dintr-o seara. Dupa ce linkurile logice din caz fusesera facute, a urmat repetarea acestuia (de catre mine, fiind vorbitor 1 Afirmator pe motiunea aceasta): cazul, trebuie sa va spun, suna chiar foarte bine, cu rationamente complete si toate detaliile unui caz potrivit pentru o competitie ca aceasta. Problema in schimb este durata in care spun cazul: nici mai mult, nici mai putin de 10 minute! (in conditiile in care dupa terminarea timpului alocat, este interzis arbitrilor sa ia notite, durata discursului fiind de 6 minute, maxim 6 min si 15 secunde). Dupa care inca 2 ore am stat sa mai scurtam din el (fara sa pierdem din continut, totusi)...

Da, am facut treaba buna. Am definitivat cazurile pe prima motiune, desi cazului negator ii lipsesc unele dovezi (in sensul ca aveam numerele notate, dar nu mai stiam de unde le scosesem :)) ) si alte chestiuni de detaliu precum acestea.

Timpul liber: plimbari prin parc sau la Cascada Urlatoarea (unde eu nu le-am facut onoarea colegilor de a ma prezenta, alegand sa dorm in schimb :D) sau jucat remy. No TV, no Internet, no distractions from interacting. Si ne-a mers chiar foarte bine. Cu un program de lucru asemanator, combinat cu programul de pana acum pe care il aveam in Ploiesti, dupa 4 zile am fi fost extenuati - dar din contra, suntem mult mai "fresh". Si de acum pana cand plecam, suntem available numai pentru Forum - stim ce responsabilitate avem si nu vrem sa pierdem din cauza lipsei de pregatire.

Programul zilei de maine: terminat caz negator, terminat idei resustinere caz Afirmator/Negator (ce raspundem cand suntem contraargumentati) si discutarea logical fallacies (greseli logice) - pentru a avea un mai mare impact in contraargumentare, la randul nostru.

Keep in touch,
Iulian.

5 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur sa aud ca merge bine pregatirea! sa reprezentati romania bine la forum!

Anonim spunea...

zena
cred ca trenul de 8 e de vina ptr intarziere.
in ceea ce priveste prezentarea, cam modesta, puteai mai mult.
o sa-i faci praf in bulgaria, bafta si ai grija de toata echipa!
va tin pumnii si ma gandesc la voi.

Anonim spunea...

interesanta ideea de a va pregati la munte, sper sa iasa totul bine pana la urma, cat despre echipa sunt convinsa ca va functiona

madalina

Anonim spunea...

VA UREZ MULTA MULTA BAFTA, spor la cazuri si chiar daca sunteti mai mult sau mai putin la zi cu pregatirea nu va culcati pe o ureche...
Btw, astept informatii noi:D

Cristi

maya_catalina spunea...

pepe...hello hello!stiu k a fost f bine la munte, cum zici u f productiv desi au mai fost si niste cap mai dificile pt u:))(sti la ce ma refer:P)ce sa-ti mai zic...k stiu la fel k la sabin k munciti mult(am ajuns sa o simt si eu k m-ati inneb si pe mn de knd va tot aud)in rest...tema cu religious symbols e exact pt u, stiu k te vei impaca cu ea minunat si vei avea pe unde sa-i indrumi pe oameni:D si sfatul meu ar fi sa mai dormi si u pe acasa k sa te mai odihnesti:P