luni, 30 iunie 2008

What`s this fuss all about?

Hello..iustin here...oficial sunt trainerul echipei care va pleca peste 22 de zile spre bulgaria. To make things clear, Forumul Idea este the biggest kp (karl popper) event din fiecare an. Anul asta, vor veni echipe din 34 de tari, pe care imi permit sa le copy paste de pe siteul principal "Albania, Australia, Belarus, Bosna-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Georgia, Israel, Kazakhstan, Kosovo, Lebanon, Lithuania, Malaysia, Macedonia, Moldova, Mongolia, Montenegro, Nigeria, Romania, Russian Federation, Rwanda, Serbia, Slovakia, Slovenia, South Korea, The Netherlands, The United Kingdom, The United States, Turkmenistan, Uganda, Ukraine and South Africa".

Motiunile pe care am inceput deja sa le pregatim..sunt fun, ating niste puncte sensibile in nowdays world, which makes them great...still complicated

Governments should permit the display of religious symbols in public institutions
Censoring expression that promotes violence is just.
Si gata cu chestiile oficiale!
In a nutshell, forumul asa cum mi-l aduc eu aminte cand am participat ca debater acum 2 ani..e un amalgam de oameni, fiecare cu originea si cultura lui (stiu ceva mai cliseic de atat nu puteam sa spun, insa e intr-un fel sau altul the place where cliches converge). Desi imi aduc aminte ca in timpul meciurilor atmosfera era tensionata...dupa ce ieseai din sala si te ridicai de la masa, toata lumea era prietena cu toata lumea..Pe perioada celor 2 saptmani ai parte de muuuulta socializare cu multi oameni din muuuulte colturi ale planetei (ceva imi spune totusi ca nu vom socializa cu koreenii..au castigat de 2 ori la rand forumul...just kidding).
Anyway, si partea interesanta este ca dupa ce se termina campionatul pe natiuni (in prima saptamana), fiecare debater primeste alta echipa (3 debateri de nationalitati diferite), si fiecare coach trebuie sa traineze alta echipa (bineinteles, fiecare cu nationalitatea lui). Cred ca se va dovedi utila experienta asta. Initial e greu sa lucrezi in echipa cu niste oameni pe care nu ii cunosti..si pana cand echipa poate atinge stadiul de "performing" trebuie sa treci prin "stormin"..and trust me..storming is much more interesting when it involves people of different nationalities. Si spun interesant dintr-un punct de vedere pozitiv, e un fel de clash al civilizatiilor constructiv. O sa detaliez mai mult pe parcurs asta..
Si se vede ca am renuntat la blogul meu de ceva vreme...nu mai am niciun pic de structura cand scriu un articol :))...It`s a stream of consciousness..

Niciun comentariu: