duminică, 27 iulie 2008

The end of the Tournament

A trecut ceva vreme de cand am scris ultima oara. Si asta din cauza ca nu am avut foarte mult timp la dispozitie. The schedule was really really tight - cu meciuri de dimineata pana seara, si apoi tripuri de 100 si de kilometri pana la locatia finalei pe care din pacate nu am jucat-o.

Am castigat 5 meciuri din 6 in preliminarii (kosovo - decizie 3-0, moldova 3-0, africa de sud 2-1, korea de sud 3-0, macedonia - meci pierdut cu 1-2, bosnia si hertegovina 3-0). Intr-un final am reusit sa ne califiam in eliminatorii pe locul 3 dupa Statele Unite si Marea Britanie. (dintr-un total de 44 de echipe)

In optimile de finala am intalnit una din echipele din korea pe care am reusit sa o batem cu 3-0. In sferturi am intalnit o alta echipa a koreei de sud (decizie 5-0 pentru Romania). In semifinale am jucat cu Marea Britanie care, din pacate, ne-a scos din competitie (decizie 4-3 pentru United Kingdom).

Statele Unite au pierdut, tot in semifinala impotriva uneia din cele 5 echipe koreene). Finala - uk won with 4-3 against South Korea).

Intr-un final - Romania a jucat in semifinalele campionatelor mondiale de dezbateri academice Karl Popper. A fost prima echipa EFL (English as a Foreign Language), toate celelalte echipe din fata noastra/sau la egalitate cu noi (SUA) sunt nativi sau au engleza ca a doua limba (ESL - English as a Second Language). Avem un vorbitor in top 10 speakers - Iulian Maier - locul 7.

Cealalta echipa a Romaniei - Romania Pache - a intrat in top 16, pierzand in pacate in fata Marii Britanii in optimi.

All in all, va promitem poze de la seara natiunilor si commenturi despre aceasta (cu o mica intarziere). Urmeaza competitia mixta - eu sunt coachul unei echipe formata din vorbitori din Kazakshtan, Korea de Sud si Lituania).

Sabin, Iulian, Rodica va vor povesti si ei in curand despre competitia mixta.

Hope we made Romania proud.

2 comentarii:

Anonim spunea...

bravos, felicitari!
eu ma bucur tare ptr vesti, care sunt bune.
era normal ca diva sa se remarce in calitate de vorbitor de engleza.
astept poze si va pup,
zena

Radu S spunea...

Felicitari! :)