miercuri, 23 iulie 2008

Prima zi de forum

Dupa ce ne-am urcat voiosi si optimisti ca nu vom merge foarte mult pana in Bulgaria, visele noastre s-au cam dus de rapa...din pacate. Am ajuns cu o mica intarziere (din fericire) in Sofia, unde am mai asteptat cateva delegatii timp de 3 ore (de la 6 dimineata pana la 9), apoi am mai asteptat o delegatie inca o ora sau ceva de genul asta. Ne-am urcat in autobuz, unde am mai asteptat o delegatie la un hotel si inca o delegatie la alt hotel. Eh, ce am zis, de aici drumul merge usor. Sigur ca da, am ajuns in Smolyan dupa un blocaj pe o sosea nationala, sau drum european, si ploi chinuitoare cam pe la 5 seara. A fost fun. Ne-am cazat, avem colegi de camera din Kosovo (cred ca e prima lor participare la o competitie de rangul asta ca si tara, so good for them), Kazakshtan, din Rusia, si Estonia. Bine, nu stam atatia oameni in camera, numai ca fiecare are 2 colegi.

Suntem obositi momentan, maine se anunta o zi lunga cu opening festivities, un mare demo pentru a testa capacitatea arbitrilor de a...arbitra, si 2 meciuri pe prima motiune pe simboluri religioase. Momentan, eu si Bolo (Cristina) stam in lobby-ul hotelului cu o delegatie care vorbeste o limba ciudata, sunt concentrati pe cazuri asa ca nu prea ne baga in seama. Echipa este intr-o camera unde ne-am strans toti, muncesc pentru ultima oara la cazurile pe motiune. Cei din Bucuresti, la fel de obositi ca si noi tocmai au refuzat o propunere de meci care ar fi trebuit sa inceapa in 40 de minute ..cam pe la ora 11. In acest caz, facem probabil un parli intre noi pentru a testa ultima oara cazurile.

Pentru ziua de maine suntem optimisti. Atmosfera e una prielnica, toata lumea parte motivata sa castige. De organizare nu suntem extraordinar de incantati (pana la urma am facut cei 200 de km or so de la Sofia la Smolyan in aprox 10 ore - cu asteptarea inclusa), am asteptat destul de mult sa ne cazam..si tot asa.

Insa suntem incantati de oamenii din jur..ne place ce vedem. Ne auzim maine cu vesti calde despre cum ne-am descurcat in primele 2 runde.

Sa ne tineti pumnii..

4 comentarii:

Teo spunea...

vorbeam azi in autocar despre faptul ca drumul lung si obositor pana la Smolyan e ca un drum initiatic, care sa ne pregateasca pt competitie :) nu stiu daca a fost asa sau pur si simplu ne-a epuizat pe toti, dar cert e ca atmosfera de competitie se simte din ce in ce mai intens pe holul hotelului, unde toti participantii se plimba cu teancuri de foi si discuta despre cazuri. Sunt foarte curioasa cum o sa se prezinte ziua de maine

moniqa spunea...

no dragilor bine ca sunteti teferi,
multzam de povestiri

apropos, cum se trag la sorti rundele maine?
si ceva poze ne-ar prinde bine, n-am mai vazut bulgaria de mult

sporuri si succesuri asadar J
pe maine,
cu drag

Anonim spunea...

tin pumnii
spor

Anonim spunea...

bafta!!