marți, 15 iulie 2008

Idee tampita

In cautarile noastre pentru prima motiune, am gasit un nume Patrick Weil - selful comisiei care a facut recomandarea pentru a se implementa celebra lege care vizeaza interzicerea simbolurilor religioase in scoli. I-am cautat siteul, i-am cautat contactele. I sent an email in care i-am explicat ce important e pentru noi sa ne raspunda. Surprinzator a fost ca tipul ne-a raspuns, ne-a zis ca e in chile, ne-a dat numarul de telefon de la hotel si ne-a zis ca putem sa-l sunam. :D Totusi, we were nice, i-am spus ca il sunam cand se intoarce inapoi in Paris ca sa nu-i stricam vacanta. :D

Si partea si mai tare este ca eu eram pe net, vizitand siteul GMF (German Marshall Fund of the United States) (imi aduceam aminte ce frumos a fost sa ma implic in organizarea summitului - bragging moment) aka organizatia care a organizat Bucharest Conference (primul eveniment din Summitul NATO de la Bucuresti); si ce-am zis..ia sa vad daca oamenii astia au ceva despre prima motiune..Culmea e ca il au pe Patrick Weil in organizatie.

Suntem entuziasmati de conexiunea asta :D. Mai pe seara promitem sa ne certam cu voi, daca vreti pe tema simbolurilor religioase :D

PS:Stiti statistica aia? Nu exista mai mult de 5 persoane intre oricare 2 oameni de pe glob. Pe zi ce trece e din ce in ce mai fair.

http://www.gmfus.org/experts/expert.cfm?id=99 - daca vreti sa il vedeti/check out tot siteul gmf, mai ales la publicatii. Sunt foarte tari oamenii.

Niciun comentariu: