miercuri, 16 iulie 2008

Same old, same old

Neatza, de fapt e cam tarziu. M-am hotarat sa ii las pe debaterii nostri sa scrie posturi despre content. Eu planuiesc sa va spun cum mai sta echipa :D si ce mai face, desi probabil nu o sa ma pot abtine si o sa ma apuc sa dau si eu cu articole si commenturi in stanga si in dreapta legate de motiune.

Pai ce sa facem, pe langa marile cazuri, detalii administrative. Vrem sa inchiriem costume populare pentru seara natiunilor (u can check out the tentative schedule at http://www.idebate.org/ideaforum/node/92 ). La ultimul forum la care am fost eu, tot in costume populare ne-am imbracat, si un pic rusinat va spun ca am fost atractia serii - in sesnul de poza cu maimuta). Pe de alta parte a fost fun, asa ca vrem sa repetam experienta.

Maine ne luam biletele, eu trebuie sa merg sa imi scot cazierul (nu ca v-ar interesa pe voi, numai ca treaba asta cu cazierul am urat-o mereu, asa ca simt nevoia sa ma plang pe ici pe colo). Vineri, ne indreptam spre Bucuresti. De ce? In caz ca nu stiati, nu suntem singura echipa care va reprezenta Romania la acest turneu. Mai avem o echipa din Bucuresti (de la Mihai Viteazu). Planuim sa mergem sa ne masuram fortele cu ei in 3 meciuri(afirmator/negator pe prima motiune, si o motiune cu timp limitat de pregatire - 1 ora - un impromptu, pe care tre sa-l gandesc pana atunci).

Until further notice, suntem in febra pregatirilor - a inceput stresul serios, numai ca pentru mine stresul serios e productiv, asa ca am de gand sa chinui un pic membrii echipei zilele astea.

PS: ne certam mai pe seara pe motiune, si in curand vom incepe sa ne certam si pe cel de-al doilea topic. Beware!


Niciun comentariu: