joi, 24 iulie 2008

The day after yesterday

Nu stiu daca voi incepe curand un post in care sa spun "nu suntem obositi". Nu incep nici cu asta. Suntem obositi...in sensul bun al cuvantului. Azi am avut zi lunga eu 2 sedinte de arbitraj si una pentru coaches in care am aflat in mare aceleasi lucruri. Echipa a jucat 2 meciuri - unul cu echipa din Kosovo (ca tot vorbeam ieri de ei). Decizia 3-0 pentru echipa Romaniei. A doua runda pe care am jucat-o..cu Korea - tara care a castigat ultimele 2 forumuri. Decizia..tot 3-0..tot pentru Romania.

Interesanta e din punctul meu de vedere tendinta KPDC de a se indrepta tot mai mult catre WSDC. E o tendinta interesanta, si cred ca ar trebui sa mergem si noi in Romania, macar un pic spre acest format care e mult mai putin rigid decat KP-ul clasic.

Si la ce ma refer

1. Echipa negatoare nu e penalizata in niciun fel daca nu prezinta un caz negator (asta e mai mult tendinta spre parli decat WSDC unde trebuie sa ai substantive part of the speech - dar e okay si asa)
2. Se renunta la structura pe Contentie cu argumente minore - echipa noastra chiar a fost atentionata pentru ca a avut 2 contentii cu cate 2 argumente fiecare - le-a fost recomandat ceva mai simplist - 2 -3 argumente.
3. Criteriul am observat ca poate lipsi dintr-un caz de valoare, sau daca exista arata ca o propozitie - arbitrii nu au nimic impotriva si nici la sedinta de arbitraj nu s-a mentionat nimic legat de treaba asta
4. Putem face restrangere si pe orice motiune putem prezenta orice fel de caz (valoare, strategie, factual)

E adevarat ca (virgula) Kp-ul si-ar pierde putin (mai mult) din valoarea de kp, insa daca la nivelul idea (mama noastra) se joaca in felul asta (cica s-ar numit western kp) am putea sa adoptam anumite principii macar de dragul de a trimite delegatii mai pregatite pe format la forum.

Acum ma duc sa vorbesc cu chief adjudicator (nu mi-a placut ideea de a fi atentionati pentru prea multa structura in KP)

PS: Maine poate dam lumii si cateva poze cu minunatul Smolyan din Bulgaria :D

Until then tineti-ne pumnii - maine 4 meciuri, dupa care se stabilesc echipele care avanseaza in octo..

c ya

2 comentarii:

moniqa spunea...

bravo bai frumosilor:)

maine va dau mai multe laude

azi le directionez pe toate pentru justin
care are grija de nervii nostri J

maine va intreb si ce viziuni au oamenii astia pe care i-ati intalnit despre simbolurile religioase .

pana maine,
sporuri si succesuri J

Anonim spunea...

pana acum numai vesti bune, ma bucur, ptr ca am emotii ptr voi.
e bine ca postati pe blog, asa nu mai mor de curiozitate.

va tin pumnii,
zena